úterý 23. února 2016

Wish list 2016 O.O

Je to tu ,věc které jsem se snažila vyhnout ,ale ten wish list opravdu potřebuji ,jinak bych se v tom ztrácela..

Sleeping Doll ( Yuki ) JSK Steampunk Century

Upřímně ,zelená nikdy nebyla barvou mého srdce ,ale do těchto šatů jsem se zamilovala na první pohled *-* Navíc ,mám temně zelené oči a zlaté vlasy ,není to dokonalá souhra náhod ? ^^ Pokud se mi v budoucnu nepodaří vyrvat je Yukče ze spárů ,tak si budu muset ušít svoji repliku xD
Jsou jediné na světě,ale to se stává ..


 Bílé Teaparties

Jediná věc z mého wish listu ,u které si jsem téměř jistá ,že se mi splní .. jupíí ^^

  Splněno v březnu 2016

Angelic Pretty Cosmic JSK

Ach ,bohužel i na můj wish list se dostal nějaký ten brand >_<  Miluji modrou O.O sice mi vůbec nesluší ,ale tyhle šaty mne naprosto uchvátily ^-^
Vím ,že se k nim nikdy nedostanu ,ještě pár let na cokoliv brandového mít nebudu a raději si nějaké šaty ušiji ,ale rozplývat se snad mohu ,ne ?

Souffle Song Prague Astronomical Clock JSK 

Opět v modré ,navíc jsem neskutečně nesamostatná ,protože jsem to opět nebyla já ,kdo je objevil o..o Ale musím říci ,že ta modrá verze je neskutečně úchvatná *-* Jediné ,co by mi možná vadilo ,je ten zvláštní výstřih >-< 
Navíc ,jsou to jedny z mála ,u kterých vidím alespoň malou naději na to ,že si na ně v budoucnu našetřím xD Protože cenově jsou relativně přijatelné ..

 Bonnet / Baret

Co se týče lolity ,někdy v budoucnu bych opravdu chtěla sehnat nějaký hezký bonnet *-* ( věděli jste ,že ve francouzštině znamená le bonnet pouhopouhou čepici ? ^^)  Hlavně ,aby nebyl přehnaný ,ten veliký bych asi neměla odvahu nosit .. S baretem by takový problém nebyl ,na druhou stranu si opravdu nedokážu představit ,jak bych ho dozdobila o..o 
Pokud se vzdálíme od lolity tak bych se ke svým každodenním outfitům chtěla pořídit cylindr ..

Doubleclip

Už delší dobu koukám po těchto drobných věcičkách ^^ Neschání se nejhůře ,bohužel ani nejlépe ne. Doplňky nakupuji málokdy ,většinou si je vyrábím ,ale na doubleclip jsem zatím jaksi nepřišla o..o 
Třeba se mi v budoucnu poštěstí a nějaký získám ,kdo ví.. ^-^
Splněno

Zatím jsem nic dalšího do svého wish listu nenalezla ,ale časem tu určitě mnoho věcí přibyde a jsem si jistá ,že i něco zmizí .. nechme to prozatím náhodě ^^
Jiskřička (^._.^)

Žádné komentáře:

Okomentovat