středa 17. února 2016

1. Box Opening Bodyline JSK *-*

Už jsou tu !! *-*

Konenčně dorazily mé první šatičky ,mé první jsk a vůbec první balíček z ciziny ^o^
A k tomu se váže i první box opening .. yaay .. 
Rozhodla jsem se vytvořit ho prostřednictvím fotek ,protože můj hlas ( i obličej ) nejsou na video a na okolí připravené xD
Balíček přišel na den přesně měsíc po objednání. Hezky si procestoval Prahu ( opět nám ho poslali na podobnou adresu ,stalo se to již poněkolikáté) . Na poště jsem si pro něj byla dnes ,už po tmě a cestou domů jsem ho strachy tiskla na svoji hruď o.o Všichni ti úchylové totiž úpěnlivě čekají ,až půjdu okolo ,aby mi mohli vzít mé šatičky O..O
Šaty jsem tedy objednávala u bodyline ,nejlevnější co měli. Jsem posedlá kostkovanými vzory ( ale černo červenou košily v mé skříni nenajdete ) ,kdyby byly jiné ,nebrala bych je xD 
Látka není nijak kvalitní ,na druhou stranu musím ocenit ,že je velmi lehká ,nakonec mi to tedy ani nevadí ,alespoň mi spodnička bude dělat větší objem :3 Při objednávání jsem se bála ,aby mi šaty nebyly malé , pas tam byl psaný tuším 68 ,já měla v té době 70. Teď mám 60 ,tudíž mi jsou větší i přesto ,že mám šněrování nadoraz. Nu ,nevadí ,zase tak drastické to není ^-^
Jsou kratší nežli mé sukně ( které mají 60 cm +) ,spodničku si tedy musím dávat výše ,což ve výsledku také není žádná tragédie. Jediné ,co mně maličko naštvalo je to šílené střídání krajek ,někdě je totiž taková méně kvalitní bavlněná a jinde je zase polyester o..o 
Byla jsem připravená tento kus mého oblečení milovat ,přeci jen jsou to mé první jsk a první lolití věc ,kterou jsem si nešila ,navíc moje první věc ,která za mnou letěla až z takové dálky *-*
Stále ještě prožívám to dětské nadšení ,kdy jsem vděčná a úplně udolaná z maličkostí xD ( dost stačí i nějaké milé gesto od lidí .. ). Ty šaty z ruky nikdy nedám *-* jen tak ,abyste věděli ..
A teď už ty fotky ,úvod jsem opět maličko protáhla  xD
Přišly v šedé lehce objemnější obálce

A mají wais ties *_*


Ta mašlička je nejlepší ,netušila jsem ,že půjde oddělat O.O

 Bohužel se vám opět musím omluvit za kvalitu. Svůj kompakt stále nenalézám a brát velký foťák na menší fotky je dosti náročné o..o


Teď už je stačí jen vyprat a vyžehlit ^^
Zatím sbohem a určitě se těšte i na nějaké kvalitnější fotky .3
Shambi



2 komentáře:

  1. noo :) jsou lepší, než jsem čekala ^^Jsem zvědavá na budoucí coord, který v nich sestavíš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh ,děkuji za komentář ^^ Nebudu moc kretivní ,nedopadá to dobře ,ale ladí se celkem snadno ,tak uvidíme co z nich vznikne :) Člověku přijde až podivuhodné ,že jsou třeba celkem hezké s tmavě modrou. Ale nebudeme experimentovat xD Zvědavost je moc hezká věc ,snad ti zůstane ^^

      Vymazat