pátek 26. února 2016

Výlet do Poděbrad ,aneb připomeňme si nezodpovědnost mladých chovatelů ..

Zdravím ^^ 
Myslím si ,že název vám napoví hodně o mém dni..
Na dnešek jsem včera naplánovala výlet do Poděbrad *_* Už jsem tam dlouho nebyla a navíc mne tam táhla jakási naivní myšlenka toho ,že tam potkám nějakou lolitu. xD
Vyjeli jsme hezky ráno a drali se kolonami matek vezoucích své rozmazlené ratolesti do školy. Těm jsem hezky mávala a smála se jim ,muhehehe >:D
 Do školy chodím zásadně i v případě nemoci ,tudíž mívám méně nežli 10 zameškaných hodin ročně.
V Poděbradech se nic zásadního nedělo ,nikam jsme nešli ,jen k části mé "rodiny" ^^ .Jsou moc milí ,navíc mi pochválili můj lolití outfit :D
Pro dnešek jsem zvolila kostkované bodyline jsk s dlouhorukávovou halenkou a svým jediným kabátkem v tmavomodré barvě. Až mne překvapilo ,jak jdu ty věci dohromady O.O Bohužel fotku celistvého outfitu nemám.. Navíc jsem si poprvé zkoušela svůj účes na onen převeliký sraz ( do kterého už zbývá jen osm dní!! OoO ). Světe div se ,poprvé mi mé lokny držely déle ,nežli půl hodiny ! xD Po deseti hodinách vypadaly asi nějak takto .. sice už to nejsou lokny ,ale k mým zoufale rovným vlasům také daleko :3 

 
On ten výlet měl vlastně úplně jinou pointu ,sháněla jsem totiž někoho ,kdo má auto a dovezl by mne s křečkem na krytí xD Naše chovatelská stanice je totiž zhruba v půli cesty do Poděbrad.
Krytí nedopadlo ,protože jsem nezodpovědný chovatel..
Už ráno jsem si všimla takových zvláštních stroupků ,kterých měla Tulli na boku habakuk ,to jsem ale zjistila až později.Přisoudila jsem je tomu ,že se někdě odřela ,nebo si to okousala ,to se stává.
Chovatelku zaskočilo ,jak je hubená ,vůbec jsem si toho nevšimla ,přišla mi celkem normální O.O No ,normální tedy opravdu není ,váží o něco více než polovinu své původní váhy .. což je málo .. 
Po prohledání srsti a krabice jsme zjistily ,že je napadená čmelíky a to ne málo. Zřejmě jsem je natáhla z pilin ,nebo krmení ,ale vzhleden k tomu ,že Violett je nemá ,tak jsem si je musela donést od chovatelky ,které napadli polovinu stanice o..o Nechtěla jsem to říkat nahlas ,bohužel ,ona si je donesla v pilinách ,odteď budu tedy prohledávat důkladně každé balení !! xD 
 Ani dnes se mi neukázala jako příliš fotogenický tvoreček ,stále utíká.Upřímně se jí po dnešku ani nedivím ,nastříkala jsem na ní tunu různých smrdutých věcí a navrh jí ještě namočila a udělala z ní mokrou krysu >-< Chudák ..


Moje kreditní karta prodělává těžké trauma. Kvůli těm zatraceným broučím potvorám jsem musela vyhodit většinu svého krmení a pilin ( protože přeci jen nevíte ,odkud ty mrchy lezou ) a vše nakoupit znovu. Navíc bylo potřeba všech možných desinfekcí ,sprejů a mastiček. Tulli je celá sežraná ,nechává za sebou krvavé stopy ,na boku má obrovské strupy a všude okolo zarudlá a nateklá místa >__<  Díky tomu že je ( tedy spíše byla ) dlouhosrstá ,tak to vůbec nebylo vidět ,ale když jsem jí vykoupala ,tak to všechno vylezlo :(  
Blah ,ještě k tomu ,jak zhubla ,tak jsem musela koupit nějaké vitamíny ( ti čmelíci jsou totiž bezproblému schopní ve větším množství ohrozit život ,oné chovatelce tu nákazu dva křečíci nepřežili ) . Nakonec jsem po různých lékárnách a zverimexech nechala takřka 500. 
Další tisícovku jsem vybírala včera ,protožeee .... tadá ,mé boty už jsou hotové !!^^  
Nejpozději do 15 dnů budou v mém náručí a budu je moci nosit a kochat se jimi ^^ Stále trochu živím tu naději ,že to stihnou do toho srazu xD i když spíše ne ..  

Nu ,zítra mě čeká náročný den a měla bych jít spát.
Přeji tedy dobrou noc a sladké sny ^^ Zatím !
Jiskřička

Žádné komentáře:

Okomentovat