pondělí 1. února 2016

Chmurné pondělí

Ták ,hned zezačátku se vám chci omluvit ,že první zápisek v mém deníku asi nevyzní úplně pozitivně ,ale na dni ,jako byl ten dnešní se toho příliš pozitivního najít nedá ;/
Včera jsem si stříhala látku na spodní sukni pod mojí dream skirt ( kterou určitě brzy uvidíte ! ) a látka mi samozřejmě nevyšla. Dneska mi odpadla poslední hodina ,tak jsem se sebrala ,že pojedu do Ikei a dokoupím si ten metr.
Hned ráno jsem vyšla ven, ve svém oblíbeném kabátku ,který velmi rád nasává vodu a vida ,ono leje jako z konve a pro deštník bych se nestihla vrátit xd Nu ,řekla jsem si ,že na zastávku to mám jenom čtvrt hodinky a že snad nebudu tak mokrá... po minutě chůze jsem měla úplně promočené nohy , protože mi někudy odspodu teče do bot >.< 
Ve škole se nic zvláštního nedělo ,nikdy se nic neděje xD Mám za úkol ( oh yell, jsem předseda ) vybrat místo na focení ,opět mají všichni spoustu keců na tohle a na tamto a že se fotit nebudou atd .,atd... a já to musela řešit ,super ._.
Nu ,ze školy jsem se vydala na bus do Vysočan ,pak na metro na Černý Most ,dvě zastávky před konečnou zjistím co ?? Že kartu jsem si nechala doma a mám padesát korun v drobných .. yaaay .. xD Rychle počítám kolik látky za to koupím ,chtěla jsem metr ,teď ho mám doma sotva polovinu a asi tam budu muset jet potřetí ...
Koupím látku ,stojím u pokladny ,za dvě minuty mi jede bus a prodavačka tam střídá směnu a přitom se baví >..< Jedu slavným ikea busem ,který mi ujel už při cestě tam ,teď jsem ho stihla !! :D Za minutu mi jede autobus domů .. stojí na zastávce.. říkám si joo ,stihnu to ,rychle vyběhnu a doženu ho . Autobus ale nezastavil na zastávce .. wut ?? Kam nás to veze ,určitě je to terorista a teď nás všechny popraví .. panikáá xD Musí to objet a zastavit z druhé strany u příjezdů .. autobus domů mi ujel ,další jede na třičtvrtě hodiny >__< 
Chodím po zastávce a honím holuby ( říkala jsem ,že mi je deset ..) . Chodím za těmi obézními kuličkami a bavím se tím ,jak přede mnou cupitají , je to vskutku zábavné ... a pak uletí ._. to mně naštvalo xD moje jediná zábava mi uletěla !! :D
Po hodině strávené v autobuse jsem celá mokrá,vyčerpaná a otrávená došla domů ,kde mě táta zdravil se slovy ,že tu mám spoustu práce .. ale už je to vše hotové !! A látka mi určitě nevyjde ,protože už teď to vidím bledě a to není vypraná a vysrážená .-.

Nakonec tu mám jednu dobrou zprávu a to sice žeee... mé šaty už jsou na cestě do ČR a tenhle týden by tu mohly být *_* Halelujaa xD A je prvního února ,nejlepší měsíc v roce ,tak si ho užijte ^^
Shambi
 

Žádné komentáře:

Okomentovat