středa 3. února 2016

Ach ,zbožňuji tu ironii xD

Zdravím ^^
Dnes nesu velmi dobrou a pěknou zprávu a to sice ,že Tulli je nakrytá ! Jupí ^^ Dnes si pro ní jedu ,aby tam nestrávila nadbytek času ,navíc už jí chci mít doma ,to místo je tak prázdné O.o Jestli vše klapne ,tak do 16 dní by se měli narodit mláďata ve vzácné barvě ,nu ,uvidíme ,snad jich nebude dvacet *-*
" Hrdá matka "
" Hrdý otec "


A obloukem se vraťmě k nadpisu a to sice mé lásce k ironii xD
Jela jsem si pro látku ,na svoji novou kawaii sukni ,kterou jsem si chtěla vzít na ten březnový sraz s Yuki ,Iri a Mitsu. Hospodin si očividně nepřeje ,abych tam šla.. Zdražili mi boty ,neměli moji látku a ani žádnou jí podobnou ,neměli stužku a krajku ,co jsem scháněla a málem mě srazila tramvaj ._. Nicméně ,cestou domů mne chytl revizor se slovy ukažte mi svoji jízdenku.Vytáhla jsem opencard . Kouká na moji fotku ,pak na mně .. začal se se mnou hádat ,že to není moje opencard a že jsem ji vzala své mladší sestře ! xD Ok ,ta fotka co tam je ,je příšerná ,bylo mi asi pět a nejsem si vůbec podobná ,ale hádat se o to ,že nemám svoji opencard ,to je vrchol :D Vytasila jsem na něj občanku ,prohlédl si ji ,projel opencard strojem ,usoudil ,že datum narození souhlasí ,ale stejně si mně tak divně prohlížel ._. Pak chytl jakousi dívku s dítětem ..
A teď přijde vrchol mého ironického dne .. Vystoupila jsem ve svém úžasném kabátku ,který tak rád nasává vodu ,ve svých promokavých botkách a začalo pršet ,jen trošku a pak hrozně moc. Smířila jsem se s tím a vyrazila k domovu .. jdu a najedou vidím obří "stěnu " valících se krup ,jak se žene ke mně ,mému již nasáklému kabátku a mému klobouku ( ještě že jsem ho měla ) xD. Dobrá ,začala jsem se hrozně moc smát a křičet na Hospodina, že se nevzdám a že na ten sraz prostě půjdu !! .. krupobití zesílilo a začaly padat větší a větší kroupy .. ( ještě ,že bydlím kousek od léčebny v bohnicích ,občanům tady nepřijdou divní lidé křičící na boha .D ) . Rozběhla jsem se k domovu a v momentu odemykání dveří přestaly padat kroupy a přestalo pršet ._. Smála jsem se o to více xD 
Jen tak pro zamyšlení ,zdá se vám reálné ,aby na začátku února padaly kroupy ? O.O Ano ,vskutku to normální není .. 
Nuže Bože ,pojď a pusť se se mnou do dalšího boje o moji svobodnou vůli a věz ,že mne opět nedostaneš !! A děkuji za to ,že si mi dal důvod k smíchu ,vím ,že svým ovečkám naděluješ do života jen to ,co je pro ně nejlepší ^^ 
Jiskřička Shambi
Ta růžová byla moje 
dokonalá kawaii látka *-*
Mé promokavé botky a 
ironické kroupy v únoru xD

Žádné komentáře:

Okomentovat