pondělí 1. února 2016

Křeččí dámy Tulli a Violett ,kočičák Nero a ponclík Ferda

Tuším ,že jsem vám slíbila něco o zvířátkách ,které se mnou tráví můj volný čas ...

Ton Dormir Tulli By Unicorn 

Maličká šedivoučká holčička ,narozená na začátku září roku 2015. Křeček zlatý ,je z chovné stanice ,nechci riskovat se zverimexy .. Je moc milá ,vůči ostatním křečkům spíše submisivní a moc přátelská :3 Celkově je mnohem rychlejší a lekavější ,než moje druhá dámička ,také je mladší.. Ach , to dlouhé jméno xD To se má tak ,měla jsem si jméno vybrat ,muselo začínat na T ,nejdříve jsem si jela pro jinou křeččici ,která měla mít jméno Une Fois Ully ( By Unicorn ,je to chovná stanice a všichni musí mít tuto příponu ),jak slaďoučké jméno ^^ Nakonec jsem si však odvezla Tulli, proč ? To je snadné ,je strakatá ,její maminka má úchvatnou povahu a byla úplně maličká a hrozně moc rozkošná ^-^
V pátek odjela na krytí s Německým samcem ,snad to dopadne dobře a nic jí neudělá .3
* Tulli není příliš fotogenická ,fotek mám tudíž málo ,ale dříve nebo později vám je sem přidám ;)

 Violett By Unicorn

Panda *-* jinak se to ani říci nedá .. Dlouhosrstá a černobílá ,už dáma v letech ( narozená na konci listopadu 2014 ) , dostala jsem ji k narozeninám , abych měla někoho jen pro sebe ,protože koucour není zrovna mazlík :D Připuštěná nikdy nebyla ,je menší a já se bála. Absolvovala se mnou moji první výstavu ,kde jsme se sice neumístili ( protože je maličká ) , ale hodnocení ,které má v papírech také není nejhorší ^^ Oproti Tulli je mazlivější ,pomalejší a možná i trošku chytřejší :'D Utekla mi už dvakrát ,poprvé mi ji přinesl kocour ,bylo hned ten den ,co jsme ji přivezli ./ A podruhé se někudy dostala ven ,netuším kudy ,asi se protáhla skleněnou stěnou ..

 Nero Nestor 

Tak a jsme u něj *-* Můj veliký ňuňánek ,bohužel nikdy nesdílel moji lásku pro mazlení se s ním :d  
Kočičák jako každý jiný ,narozený na konci května roku 2013 ( ani bych neřekla ,že mu budou už tři roky !! :O... ) 
Je trapet většího fomátu ,když už se uráčí na vás lehnout ,tak to vskutku pocítíe >-< Je lenivý ,nechce si se mnou hrát ,chodit na procházky ,nebo lítat po venku ._. Ale vždy ,když spěchám do školy a mám na sobě černé věci ,tak je poblíž a skáče po mně co to dá xD ( majitelé koček zajisté pochopí ...) Už odmala jsem ho .. no .. ehm .. cvičila ?? Učila jsem ho chodit na vodítku i bez něj ,nastupovat do auta ,lehnout si na ukázání ruky .. účinek se naštěstí neminul !! :D I když nadšený teké nebývá .. zajisté o něm ještě uslyšíte ,protože je všude >-<


Na posledních dvou fotkách byl ještě maličké koťátko ,no nebyl snad úplně k sežrání ? ^^










Ferda ( a překvapivě jen Ferda )

Ferda je poník mojí kamarádky ,s ohledem na ní vám tady nebudu říkat jeho popis života ,děkuji za pochopení ^^ 
S Ferďulou jsem se poznala před necelými dvěma lety .. Uměla jsem jezdit a byla jsem velmi sebevědomá ,však Ferdík si mně pěkně vyškolil xD Poznala jsem ho v létě ,trávila jsem s ním každý den ( což se doteď nezměnilo ^^ )  ,tehdy neuběhl den ,kdy by mně nesundal xd Ale jsem za to vděčná ,bezpečně poznám ,když se bude něco dít a stihnu seskočit !! :D Ferda je poník ,kvh má asi 120 ,takže k zemi blízko xD Je to rozený skokan ,moc ho to baví ,ale vzhledem k mojí váze a trošku i strachu z vysokých překážek moc neskáčeme. :) Spolu s ním jsem prožila své první plavení ,úžasného huberta ,budovaní respektu a následné ježdění na ohlávce ( ale udidlo nikdy neodložíme ) ,dal mi mnoho a mnoho zkušeností ,nic nedá jen tak zadarmo a bezpečně pozná ,kdo na něm sedí :) Jinými slovy ,začátečník ,který neví co a jak se s ním ani nerozejde ,pak na něj sednu já , nebo kamarádka a šlape jako hodinky xD Má úžasný charakter a výdrž , bezproblému stačí i velkým koním ,na hubertu jsme byli nejmenší a měli jsme nejlepší styl skoku a zrychlení z nuly na sto *_*
Je to poník srdcař ,trávím s ním každý volný den ,všechny dny o prázdninách ,víkendy ,a státní svátky. Chci moc poděkovat Terce a její babičce za to ,že s ním můžu pracovat kdy chci a za to ,že mně nechávají jezdit zadarmo ,díky moc !! :3
Omlouvám se ,že je fotka špatně zaostřená ,ale musela jsem se o ni podělit >.<




Nu ,tím bych tuto kapitolku uzavřela ,má ( a nejen má ) zvířátka se tu budou průběžně objevovat ,přeci jen jsou součástí mého života :)
Zatím sbohem a přeji hezký den ! ^-^
Shambi

Žádné komentáře:

Okomentovat