pondělí 2. května 2016

Rebelující lolita na tahu v první termín porodu

Přeji krásný večer moji milí drazí přátelé! 
Jsem naprosto rozjetá, natěšená ustrašená a to všechno hezky pěkně v jedné nadopované kuličce xD  Veganské experimenty mě pomalu ničí, mám tam spoustu cukru, který ve mně budí dosti negativní účinky >:D heh .. 
Procházkový outfit ^^ 
 
A nevyžehlená mašle >__<

Porod, část prvá

Začnu tím zajisté nejdůležitějším... 
Moje maličká milovaná holčička má dnes první termín porodu. Neumím počítat, myslela jsem, že to bude až příští pondělí T_T Kdy přijede Luci, jen tak mimochodem >:D 
Tullinka už nabrala sudový tvar.. je hrozně tlustá. Doufám, že také taková nebudu, nevešla bych se to svých šatů ._. Což se stejně vejít brzy nebudu, jestli s jídlem budu pokračovat tak jako dnes xDD 
Nuže, noc mám naplánovanou zhruba takto..
Druhá série Owari má cca 5 hodin.. V pět ráno bych teoreticky měla vstát.. Pokud se začnu koukat kolem půlnoci, tak by mi to i mohlo vyjít! xD Vždy mezi díly jí budu kontrolovat a v průběhu noci si nastavím více budíků, kdybych usla. ( bohužel, život cukru v krvi není věčný .. ) 
Vypadá jako žárovka xDD


Umm.. zítra je úterý.. v úterý na první hodině stejně vždy spím.. nikdo si ničeho nevšimne.. jen spát tiše a nenápadně xD výhoda první lavice, profesor se nikdy nekouká pod sebe xD 

Rebel v záchvatu lítosti

Ach, vždy jsem se snažila dodržovat pravidla lolity. Co nejpřesněji.
Dnes jsem vyšla bez jakýchkoliv ozdob a dokonce bez pokrývky nohou. Po procházce jsem se částečně převlékla, když mi zazvonil mobil, jestli nechci jít do hospody, co mám pod barákem. Proč by ne, stejně bych zase seděla doma a to mohu dělat i zítra xD 
Nějak jsem si oblékla spodničku a sukni, víc jsem neřešila. Toho, že mám holé nohy jsem začala litovat v momentě otevření vchodových dvěří. Kromě toho, že jsem kompletně omrzla mi nedošlo, že jdu mezi lidi.. já a mé tlusté nohy -_-" 
Jsem trapet větší než jsem bývala, snažila jsem se důkladně si  nohy poskládat pod sebe na tu lavičku, aby nebyli vidět xD marná snaha, za pár minut byli úplně dřevěné :D No, snaha byla.. alespoň jsem odešla domů dříve a mohla dělat jiné věci xD


Umm.. a kohopak jste políbili na prvního máje??  ^-^ Vloni jsem touhle dobou byla zadaná.. tuším, že jsme něco dělali .. ale .. opravdu nevím co O.o Každopádně letos opět s poníkem xD  


A zde smutná ukázka ničení lesů a naší už tak nahnuté rovnováhy ..

Ráda bych se rozepsala více, ale nechci vás tu zahltit.
Nuže, já se tedy jdu postarat  osvojí maličkou těhulku a vy se zatím mějte pěkně! ^^ Pokud porod přežiji, tak se ráda znovu brzy ozvu xD 
Shambík (^._.^)

Určitě nezapoměňte na náš piknik! ^^ >> Nováčkovský lolita piknik << 
A na můj ask! XDD  > Povinně otázku pro Shambi ZDE <<

2 komentáře:

  1. Ten outfit se mi tuze líbí! Opravdu moc. Doplňky nevadí XD Taky občas chodím bez nich. Jsi tak starostlivá. Obdivuji s jakou péčí se staráš o všechny své mazlíčky ♥ Je to ve tvém věku obdivuhodné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Starost musí být, bohužel nemají tak dlouhé životy, jak bych si přála a opravdu není třeba promeškat více času, nežli je nezbytně nutno ^^ Původně jsem při zprávě o porodu chtěla utéci ze školy, ale bohužel porod křečka se u nás očividně nebere vážně ._. Ale zvládla to i beze mně.. šikulka :3
      Jsem moc ráda, že se líbí. Od okolí na něj přijímám spíše negativní ohlasy, nicméně dá se rychle obléci.. a když zaspím, tak nemám čas zapínat tisícero knoflíčků XDD
      Moc děkuji za komentář ^-^

      Vymazat