pátek 20. května 2016

Mám rajče, jmenuje se Perry. Shambi na Karlštejně 2k16

Nuže! Vrátila jsem se z Karlštejna vcelku. Bylo to tedy o fousek, ale jsem tu a nepoškozená! xDD
Asi nemá moc smysl psát Vám tu o každém našem nudném kroku, vezmu to tedy cestou mých nejvíce emotivních zážitků :)

Pondělí s procházkou

V pondělí jsme vyrazili směr Beroun s tím, že pěšky půjdeme do Srbska. Je to kousek, snad jen 7 kilometrů, mohli jsme se projít více ._.
Na projekty jsem jela, protože mne pozval jeden spolužák z předmaturitního ročníku. Jela jsem tedy s ním a jen s ním, nikoho jiného jsem tam neznala.
Hned první den jsem měla neustále pocit, že mě balí. Prý si ze mně udělá svého chibíka.. TO ZROVNA ._. Nevěděla jsem co s tím, nerada na jsem na hodné lidi ošklivá a odhánět je pořádně také neumím >__< Nakonec jsem ho tak nějak napůl ignorovala a dělala mu panenku, aby z mé strany nebyla vidět žádná snaha.
Vycházka ucházející, byla jsem sice úplně zmrzlá, ale pobavila mě naše profesorka, která se pravidelně vrhala do trávy za zajímavými květinami a dávala mi přednášky o tom, která kytka to je xD Bylo to zábavné, mám ráda kytičkyy :D 
Den pro mne skončil tím, že jsem usla a když jsem se vzbudila, tak ten kluk ležel přes mě -___- Nebylo by to tak trapné, kdyby nás nevzbudila profesorka s tím, že potřebuje pomoct s něčím na tabletu ( protože on je elektrický magor ). Její pohled mluvil za vše a já jsem usoudila, že tohle bylo až moc přes čáru a že to fakt nepůjde.. nikdy ...
Kdo by to byl řekl.. Berounka xDD

Úterý - Prohlídka Karlštejna se vším všudy

Od rána jsem mu jasně dávala najevo že NIC nebude a že spolu nikdy chodit nebudeme. Očividně ho to naštvalo, ze včerejšího ,, Ty jsi tak zvláštní a otravně hezká " se obrátil na ,, Proboha, ty jsi fakt divná!! " Ne že bych se v duchu smála a říkala si, že mi to vychází xD Byla jsem nevyspaná a naše profesorka si to načasovala opravdu špatně, přišli jsme skoro dvě hodiny před naší prohlídkou a čekali tam na nádvoří. V momentě, kdy se můj Romeo vzdálil nafotit nějaké fotky jsem to na lavičce natvrdo zalomila xDD Spala jsem sice asi jen půl hodiny, protože mne poté zima a déšť probudili, ale lepší nežli nějaká další nehoda :D 
Prohlídka Karlštejna byla zajímavá, měli jsme moc milou průvodčí ^-^ Bohužel, v kostele se mi to málem podařilo zalomit podruhé.. Alespoň pro tentokrát Romeo zareagoval správně a vzbudil mne xD
Mé teaparties nejsou moc vhodné na cestu ze strmého kopce, ale přežili to :D 
Z Karlštejna mám jen jedinou fotku O...O   

Opět ten děsuplný most O..O
Hlavní nádraží - jednou odsud zajisté vyrazím za dobrodružstvím :3


Středa - Návštěva skleníku

Hah, moje parketa! xD Už jsem trošku umírnila svoji jedovatost a byla na něj alespoň trochu hodná... Zkazil si to tím, že na mne zase sahal a dělal ze mně chibíka -__-
Při příchodu do světa rostlinek jsem Romea odložila na lavičku a šla si vše obíhat sama. Naštěstí si v nouzi vystačí i s mobilním aparátem :D Byla tam různá stanoviště. U jednoho jsem vyhrála vzrostlé rajče.. a pojmenovala ho Perry xD Abych mohla s hrdostí říkat, že jsem pojedla Perryho XD Nelogické, ale když už jsem vedle něj byla to malé dítě, tak proč ne :D 
Odpoledne jsem v Praze navštívila Flextex a koupila s látku na svůj brzy epický plášť *___* Poprvé chci zkusit kresbu na látku, snad to tedy dopadne dobře ^^ Alespoň se do něj budu moci schovávat před jinými případnými nápadníky xDD
Budu hodná, nezaspamuji vás fotkami všeho zeleného, co se mi líbilo a přišlo mi pod ruku :3 
Miluji masožravé květiny :33






Květiny te skleníku vám sem cpát nebudu, utopili byste se :3

Čtvrtek - Pražáka poprvé vzali na Karlův most

Přemýšlím, jak moc se mám stydět xD Jsem rodilý Pražák, na Karlově mostě jsem byla snad jednou, když byl rozestavěný a já byla malá :D Je to moc pěkný most! ^^


Trošku mně zklamalo, že nás táhla na kampu, ale zakázala nám jít se podívat na zeď Johna Lennona ._. Alespoň jsem se najedla a poseděla při nudném a nudnějším výkladu o Karlu IV ( ne že by naše část výkladu byla zajímavá ).
Johnny *__*

Poslední den jsem to vzala jako poslední den a říkala jsem si, že projednou ty jeho nepřístojnosti vydržím. Nevím, jak se mi teď podaří vyhnout se mu ve škole, ale snad dostatečně důkladně xD Snad už na mě nikdy nebude sahat O...O Utekla jsem domů co nejdříve, byla jsem domluvená se svojí Otaku kamarádkou, že půjdeme odpoledne ven. ^-^ 
Šli jsme z Čimic do Dejvic pěšky xD Vzala mě do Japashopu a.. opravdu tam není o co stát. Čekala jsem to, ale i tak jsem byla trochu zklamaná :/ Z oblečení tam toho je minimum ( kterého se očividně snaží co nejdříve zbavit, ty slevy jsou ohromující, ale pořád je to dost drahé :d ) a mangy také nic moc. Nebo spíše nic o co bych stála a dokázala to číst. Alespoň mohu prohlásit, že jsem byla v Japashopu xD 
Cestou domů jsme to přes Stromovku vzali na Holešovice a pak nahoru k nám :) Vždycky jsem si myslela, že to je hrozně daleko, ale on je to vlastně celkem kousek OoO Určitě někdy půjdeme znovu ^^ 
Tolik let jsme se neviděly O.O
Slíbila jsem jedné slečně, že s ní a jejím kamarádem půjdu v neděli na sraz. Opět to bude velmi, velmi hektické ( celou svoji skříň jsem převezla mimo Prahu ), ale snad si to užijeme! ^-^ A budou tam kočičkyy xDD Kdyby někdo chtěl přijít, odkaz na stránku akce ZDE
Přípavy na náš sraz jsou v plném proudu, i když to tak asi nevypadá xD Odkaz máte ZDE.

Od mé maličkosti pro dnešek asi vše, ale určitě se brzy ozvu! ^^ Zatím pěkný večer :)
Shambi

Žádné komentáře:

Okomentovat