neděle 15. května 2016

Zakládání hřitovů aneb jak nemůže najít výmluvu za neaktivitu

Nuže, dnes jen nudně rychle a stručně, abyste tu něco měli, než odjedu.

Z mláďat mé křeččice nezbylo ani jedno. Netuším, co se děje, ale vymřeli jako jepice. Každých 24 hodin alespoň jedno. :/ Kdybych si byla jistá silou povah, které to tu čtou, tak vám sem naházím fotky, ale raději od toho upustím.
Vidím jistou systematiku ve vymírání.. Nejdříve vymřela ta světlá ( upírci ) a poté ta tmavá ( démoni ), nakonec tu zbyl jeden nejsilnější, kterého jsem našla mrtvého dnes.
Chovatelka mě přemlouvá k druhému krytí, kvůli prokázání letálního genu.. moc se mi do toho nechce, tolik místa za barákem nemám .. 

 Čtvrtky s yaoistkou

Ano, po skoro čtyřech letech jsem své vrátila ke své kdysi kamarádce. Svedla nás dohromady náhoda, po celou dobu jsme se neviděly a nepsaly si a najednou jsem jí potkala a zjistila jsem, že miluje anime ( a yaoi především ) a že se angažuje do různých cosplayů. 
Čas má každý čtvrtek, takže se snažíme potkávat se co nejvíce ( já ji tedy obvykle doprovázím jako lolití doprovod ) a kupříkladu tenhle čtvrtek jsme byli v botanické :) ( protože prominenti Prahy 8 a permice zdarma >:D ) 
Obvyklý program našich procházek je rozplývání se nad Cielem xDD Má ho plný pokoj! Myslela jsem, že se tam nastěhuji, když jsem to viděla.. náhoda neskutečná, vůbec jsme o sobě navzájem nevěděly :D docela smutné, nemyslíte? 



Japonská zahrada -> obvyklý cíl mých toulek botanickou

A když už jsme u Ciela 

Zítra odjíždím na tři dny s jedním klukem do Karlštejna. A ten kluk se jmenuje Sebastian >:DD
Měli jsme tam být snad až do čtvrtka, ale je celkem ošklivo, takže ve čtvrtek jdeme na výstavu Titanicu do Letňan :3 Snad mi nebude moc ujídat jídlo, už tak ho nemám moc xDD
To je tedy důvod toho, proč vám sem píši narychlo krátký článek, protože aktivita by tady klesala závratnou rychlostí a protože další článek dříve nežli ve čtvrtek nevyjde :D 
 
Ciel a Sebastian -> Nejvíc cute dvojice *__*
Snažím se co nejvíce pracovat na sraze, už mám alespoň napsané, co není zařízené a do něčeho jsem se dala. Uvidíme, snad to všechno stihnu :)
Někdy v průběhu všeho možného si chci ušít tmavě modrou kápi se stříbrnou kresbou ( kterou si zároveň chci vzít i na sraz ), nevím kdy, ale chci to stihnout xDD

Snad Vám to pro dnešek stačí, brzy se rozepíši více ^^ 
Nezapomínejte sledovat stránku pikniku, brzy by tam měla přistát nová aktualizace .) 
Nováčkovský lolita piknik 
Přeji zatím dobrou noc a držte mi prosím palce, aby mě tam nesnědl xDD 
Shambi 



Žádné komentáře:

Okomentovat