sobota 4. června 2016

Lolita sraz v kočičí kavárně, týden s Emili ^-^

Krásný rozbouřený den, drazí přátelé! :3
Opět se ozývám až po delší době, snad se má pamět rozpomene a napíši Vám sem vše, co se událo minulou neděli na lolita sraze v kočičí kavárně! :3  Původně jsem neměla v plánu jít/ měla jít, avšak v doprovodu své matky. Nakonec mne však má milá Emili a její dvoumetrový kamarád přesvědčili, abych šla s nimi.. klasika.. xD
Brzy bude léto, byl to tedy již druhý sraz, na který jsem necestovala z pohodlí svého pražského domova, nýbrž z vesničky za Prahou. Musím říci, že v příměstských linkách se na lolity koukají vskutku prazvláštně :D Měla jsem jen dvě možnosti, buďto přijedu na sraz o notnou chvíli dříve, nebo pozdě. Em se mi nabídla, že mne tedy o onu notnou chvíli dříve vyzvednou na Smíchově. :)

Jako obvykle jsem na sraz vezla nějaké jídlo, protentokrát jsem zvolila čokoládový dort ^^ Ale fotku nemám, byl až přespříliš rychle pryč xDD
Vše se nám nějak zkomplikovalo, Em neměla žádný celistvý outfit, vezla jsem tedy téměř celou svoji skříň za Prahu, abych ji poté mohla přivézt zpět do jiné části Prahy a zapůjčit. Díky převlékání se v Andělu a nastoupení do špatné tramvaje, která jela na jinou zastávku ( no, nespleťte si Švandovo divadlo a Divadlo na Fidlovačce O..O ), jsme na sraz dorazili s jistou grácií a více nežli o hodinu pozdě xD Nu což, organizátorky měly též zpoždění :D
Emiliin kamarád je moc milý. Jen jsem z něj prvotně lehce panikařila O..O
Stáli jsme v metru. Tak nějak zběžně jsem se pokusila představit, těch lidí jsem se moc bála i když jsem dva z nich znala ze psaní ( byla s nimi ještě jedna kamarádka ). Emillin kamarád ( nu dobrá, říkejme mu jednodušše Valerian :D ) dodržoval zásady etikety.. chudák, musel být ze mne lehce zklamaný a zmatený xdd Pokud bych to shrnula, dělo se něco obdobného, jako na čokoládovém odpoledni ( ZDE ). Lehce jsem se třásla, popadala dech a projistotu upírala pohled do země. Skoro půl hodiny. Naprosto mne dostal poznámkou, zda-li nepřekračuje meze etikety udržovat oční kontakt s touto bytostí xDD Však, když na mne kouká, není se čemu divit, že se nepodívám :D
Nu, je to bystrý člověk. Emili s kamarádkou šli před námi a já s ním zůstala vzadu sama O..O Rychlá smrt xD Naštěstí stále mluvil takovým příjemným hlasem, o zajímavých věcech a nepokládal mi žádné otázky. Po čtvthodině jsem začala jednoslovně odpovídat a po další čtvrthodině jsem byla schopna říci krátkou souvislou větu a představit se .. Více Vám k tomu zřejmě nepovím xD Chudák xD No, mluvit jsem musela. Holky se šly převlékat a nechali mne s ním samotnou, navíc u zábradlí v patře obchodního domu, přes které mne mohl snadno svrhnout. S kapkou ironie mne uklidňoval, že pokud bych nepadala přímo na hlavu, pád zřejmě přežiji a není se čeho obávat. Člověk pro mne, řekla bych xD Navíc jsem ho na téměř dvě hodiny zaměstnala Novým zákonem xD Btw, žalmy se v tramvaji nahlas nepředčítají, ano, občas k tomu také mám sklony, avšak většina okolí bývá razantně proti O..O
Po nezdařilé cestě jsme všichni již důkladně opatlaní od čokolády dorazili do Kočičí kavárny na Smíchově.. yaay! ^^ Byli jsme dokonce kupodivu očekáváni :D
V kavárně sedělo jen Dynamické Duo a severočeská Verča s jejím neskutečně cute přítelem. Ne, že bychom ho trýznili a na hlavu mu cpaly kočičí ouška >_> 

Prodiskutovali jsme všechna možná i nemožná témata, porýpali se v rozbitém IPhonu, dali si limonádu a pomazlili kočky ( někteří mistři mezitím stihli i ztratit různé části svých oděvů :dd ). Emili seděla tiše vedle mne, občas se umím opravdu rozohnit a být velmi hlasitá, vždy jsem se tedy projistotu zasekla a pustila ji ke slovu a jinak všemožně se snažila jí pomáhat do společnosti :) Nejde mi too >__< Holkám se podařilo naprosto mne vtáhnout do hovoru, ve větší společnosti se obvykle neprojevím, avšak pokud to je pár lidí, které znám jsem k nezastavení xDD
Sraz uběhl velmi rychle, jako vždy. Odcházela jsem s Emili domů nějak kolem sedmé, osmé? před kavárnou jsme dali ještě pár rychlých fotek, abych pro Vás měla alespoň něco, v kavárně bylo šero a moc fotek vyfotit nešlo >__<
* EDIT k 3.6. * 
Moji drazí přátelé, vskutku se omlouvám. Článek jsem pro Vás začala psát již minulý týden, avšak dny jsou pro mne přespříliš krátké a pouhých 24 hodin mi ke stihnutí všech věcí nestačí. Netuším, jak to bude s aktivitou nadále, budu se snažit přidat alespoň jednu věc do týdne ( i kdyby měla býti kratší ), avšak vskutku nevím O..O 
Nějakým vskutku zvláštním způsobem jsem začala sociálně žít. Téměř každý den v týdnu mám naplánovanou nějakou akci/ procházku s někým a obvykle se vracím polomrtvá a usedám ke stroji, abych alespoň něco tedy udělala. Nemám čas na anime, filmy, knížky, kreslení, seriály, JÍDLO ( ách, to mi tak chybí *__* ), psaní ( jak článků, tak příběhů ), hry, plánování, kytaru, zpěv a mnoho dalšího. O víkendu pracuji od rána do večera. Už ani nemám čas stalkovat vše, co se hýbe :( ( Víte třeba, že většina slepců mívá s sebou přenosnou wifi s volným přístupem? O.O ) 

 Budu se tedy snažit přidávati alespoň něco, avšak bohužel nemohu momentálně nic slíbit. Aktivita se rozjede zřejmě až někdy kolem podzimu :/ 
Avšak i nadále se budu snažit sbírat pro vás různé věci a vymýšlet témata, o kterých zde budu psáti ^^ 
Prozatím tedy můžete psát na můj ask ( ne že by tam nic nebylo, alee >_> <_< ) 
>Ask ShambiSparkle<
Dále, pokud by někdo měl zájem, můj DeviantArt.. ano, obvykle jsem líná a tvorbu z několika měsíců nahraji během jediného dne.. brzy to budu muset udělat znovu O..O 
> Deviant Art <

Nu a vzhledem k tomu, že je již červen, za pouhé tři týdny bychom se mohli potkati na našem pikniku! ^-^ Určitě přijďte, rády poznáme kohokoliv nového, popřípadě se potkáme s již stávajícími lolitami :) 
> Nováčkovský lolita piknik <

Děkuji tedy za přečtení a snad i pochopení, vynasnažím se a snad s tím i něco udělám :) 
Krásnou noc! ^^ 
Jiskřička 
P.S.: Pokud by někoho zajímal konečný osud mých tmavozelených šatů.. jsou darované, v rukou je nyní dřímá má přemilá Em .)

4 komentáře:

  1. Ó, po dlouhé době článek, aspoň vím, že žiješ ^^ (a ještě k tomu tak aktivně)
    Škoda, že ty obrázky na Deviantartu nejsou ve větším rozlišení, je tam spousta detailů a pořádně na ně nevidím.
    Uvidíme se na pikniku, mimochodem tvůj double-clip spokojeně nosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, někdo to tu ještě čte xD Upřímně mám celkem výčitky svědomí, že nepřispívám, ale už pracuji i přes noc, abych to všechno nějak dohnala :// * ehm ehm * ve čtyři ráno hraje s Valem dobyvatele* ehm ehm * ..
      Obrázky jsem fotila na svůj foťák, momentálně jediné médium, které pro takovéto focení vlastním a jsou nastavené na největší rozlišení. O tomto pochybení vím, pokusím se s tím něco dělat :)
      Ano, uvidíme se na pikniku a jsem moc ráda, že doubleclip dělá radost! ^-^ ( btw, viděla jsem nějaké fotky od Yuki, vypadáte moc dobře .) )
      Děkuji za komentář a těším se na naše setkání ^^

      Vymazat
    2. Já čtu každý článek :) Ale provinile se cítit nemusíš, teda minimálně ne kvůli blogu :D
      Ok, já Deivantart nemám, abych tě tam sledovala, tak až tam zase něco dáš a napíšeš to na blog, ráda se podívám ^^
      Ó, děkujeme :) A taky se těším.

      Vymazat
  2. Wow, kočičí kavárny zbožňuji ^^ na mé 13té narozky mě do jedné vzala rodina a pamatuji si, jaká úžasná atmosféra tam byla. Buď ráda že se takhle ,,venčíš", kvůli mé okouzlující osobnosti jsem celé dny doma a musím hledat, čím se zabavit =D na piknik se těším a zároveň třesu (kam jsem zas zahrabala ten košík??? To jsou nervy...) ale to už víš ^^ moc se na tebe a ostatní lolity těším

    OdpovědětVymazat