neděle 3. dubna 2016

Velikonocee

Říkala, že Vám sem ty fotky dá v úterý a .. nedala ._. Ale snad mne omluvíte, přeci jen, začíná nám jaro a já nemám času nazbyt, abych tady posedávala a psala články ^^ A proto i dnes budeme rychlí .. budou dávat Hannibala a já ještě nemám hotový popcorn .. 
O velikonočním pondělí nevyšel článek, protože se nic nedělo. Byla jsem koledovat s Ferdou, dozvěděla jsem se, že jsem na to moc stará a nechť jdu s nimi raději do hospody ._. 
I tak bylo krásné počasí, na vyjížďce jsme se dostatečně vyřádili ^^  A jeli jsme bez sedlaa *-*

 









Přes týden mi dovezli můj šicí stroj. Poprvé mohu šít a pracovat doma *-* Jen jsem se hned na začátku zadrhla .. přesunout ho z bodu A do bodu B, kde jsem ho musela zvednout na stůl byl nesnadný a neproveditelný úkol. Ale má kutilská duše se probudila a napomohla mi přesunout stroj i bez újmy na zdraví xD 
Tím jsem tedy začala šití dvou věcí. Mých budoucích borových jsk a přešívání jednich květovaných šatů na sukni. Ráda bych se pochlubila alespoň tou sukní, ale poté, co se má kutilská duše opět odebrala zpět ku spánku pod věčný led, jsem si vytrhla zip a nedokázala ho nasadit zpátky. Snad někdy jindy xD 
Z borovcýh šatů mám co se týče stránky zpracování relativně dobrý pocit ^^ Vše je důkladně začištěné, nikde se nic nepáře a navíc všechno drží i bez tuny špendlíků xD Jen kdyby neměli pro mně tak nesympatickou barvu ... Najde se snad někdo, kdo je adoptuje a dá jim dobrý domov plný lásky ? :3 
Snažím se lolitu ladit nějak alespoň trošku obyčejněji .. s Alenkou je to kříž, avšak jsem našla dobře nositelné tričko a hned ten den jsem s ním vyrazila do školy. Rekce okolí je neměnná, nezáleží, co jste pozměnili, stále vidí jen tu mašli .. 
Jediná fotka, co s tím mám.   

 Obloukem zpět ke koníkům 

O víkendu přijela kamarádka/majitelka. Bylo tak krásně, nešlo toho nevyužít a nevyjet si ven *-* 
Konečně bylo tak hezky, abychom mohli část vyjížďky odfláknout, někde zastavit, odsedlat a nechat koníky popásat. V zimě to moc nejde, kupodivu je zima a není tráva :D Zjišťuji, že si nedokážu představit svůj návrat do jakéhokoliv jezdeckého klubu .. bylo by to ubíjející. V tomhle prostředí máme volnou ruku a to že se hodinu někde flákáme na louce je všem jedno, protože za námi nestojí žádný trenér, ani majitel koní a už vůbec nikoho naštěstí nezajímá, jaké nekalosti jsme vyváděli xD Jediné, co nás omezuje jsou náhodní kolemjdoucí a otravní fotografové .. 
Prý Vám sem mám dávat zdroj.. zdroj Ziky xD 



A ke konci Vám sem hodím jednu velmi důležitou radu a jako bonus cenné ponaučení .. 

Koně spí vleže a několikrát za den jdou a jentak se natáhnou třeba na sluníčku. Docela mne zaráží, když si stále veliká část komunity ( a tím nemíním tu lolití ) myslí, že jsou nemocní, když leží. 
Nejlepší jsou stejně lidé, kteří za mnou běhají s tím, že mi tam pomalu umírá kůň a ať rychle zavolám veterináře, že ho třeba ještě zachráníme XD .. a ten poník mi tam v létě umírá i několikrát denně .-. 
Jedna nekvalitní fotka ze dneška, došlo to tak daleko, že se do toho ta matka s dítětem pustila sama a začali je nutit, aby vstali .. bez účinku xDD 
A jedna letní .. 
Cenná rada ? 
Jakožto koňáci máme ze hřbetů svých miláčků povinnost zdravit jako první. Pokud náhodou na někoho od koní narazíte a on vás pozdraví, tak prosím ten pozdrav opětujte a nekoukejte na nás jako čerstvě vyorané myši ._. Kromě toho, že to je neslusné, tak je to i nepříjemné, nikdy si nejsem jistá, jestli ten člověk slyšel a jestli to nemám zopakovat :D Pokud Vás koňák jako první nepozdraví, tak máte mé svolení čumět na něj jak je libo xD Některé dívky z té nové generace postrádají vychování .. 
Snad jsem dnešním článkem přinesla alespoň jiskřičku koní do vašich malých temných živůtků a ... už musím zmizet .. zatím ! ^-^
Shambi Sparkle (^._.^)

2 komentáře:

  1. Moje ségra reagovala na fotku koně ve stáji - proboha! Ten kuň je tuhej! :DD Doufám,že se brzy pochlubíš nějakou fotkou z progressu JSK ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No .. já se občas také polekám, některé jeho spací polohy jsou mrtvolácké -> podobné, jako když se mi v kuchyni natáhne kočka xD
      Fotky z progressu budou .. až začnu něco pořádného dělat, ležící kusy látky se mi moc fotit nechce :D

      Vymazat