čtvrtek 3. března 2016

Přípravy vrcholí

Ách ,asi bych se vám měla omluvit ,že nemám ten outfitový post >-< Pardon ! Měla jsem v plánu dnes vše ozkoušet ,ale vzhledem k tomu ,že se tady neustále někdo potlouká a pokaždé ,když si stoupnu před zrcadlo tak slyším jen nějaké zvolání proč se pořád natřásám před tím zrcadlem ,tak jsem to raději nechala na zítra . Nebude se mi chtít ,ale dneska jsem měla na práci mnohem více jiných věcí O..O Dáme si tady seznam toho ,co všechno se pokazilo ..

1.) Účes .. ten je úplně kaput ,netuším proč ,minulý pátek byl tak hezký a to jsem ho dělala na chlup stejně ,avšak dnes se mi opravdu vůbec nepovedl..
2.) Došly mi spínací špendlíky. Respektive všechny se tak nějak postupně poztrácely. Mohla bych se zítra sebrat a někam pro ně dojet ,ale nechce se mi pendlovat po Praze ,prostě to připnu obyčejnými špendlíky ,nebo to nejhůře přišiji.
3.) Makeup je fiasko. Ale tak to dopadá vždy xD Vypadám s ním buďto jako nájemný vrah ,nebo .. no .. lehká děva >_< Ale myslím ,že nájemný vrah v růžovoučkých šatičkách nebude přespříliš vzbuzovat pozornost..
4.) Z Bohnické léčebny ( jejíž bránu mám nějakých ehm 300 m od baráku ? xD ) utekl jakýsi pedofilní psychopat či co. Každopádně na procházky po okolí v lolitě to opravdu není o..o 
5.) Nepřišly mi boty .. ale s tím jsem také počítala .)
6.) Podařilo se mi hodit do pračky mé mašle oblepené perličkami. Výsledkem je pračka plná perel a mašle úplně na cucky O..O 
7.) Můj časový plán těžce selhal xD
8.) Stále tak nějak nevím ,co se po mne chce .Bylo mi řečeno ,ať přijdu ,ale co budu dělat dál už zůstává nevyřčenou otázkou O.o
9.) Dostala se mi do rukou třídní fotka. Je lehce deprimující ,že moji spolužáci rostou a já nikoliv. 
10.) A abychom to měli hezky pěkně kulaté tak přihodím svoji nervozitu a stresové chování. Prý vypadám jako Fretka ,která stále bezcílně pobíhá sem a tam a nikdy nestihne to co chce ,protože než doběhne tam kam chtěla ,tak zapomene ,co chtěla udělat a nakonec vlastně neudělá vůbec nic xD Fretka je pak večer lehce podrážděná a unavená ,následkem čehož upadá do hlubokého spánku již kolem půlnoci a zvesela vstává před pátou ,aby mohla ve svém bezcílném pobíhání pokračovat do té doby ,nežli jí začne tlačit čas a ona bude museti vylétnout ze dvěří na autobus ,který ji doveze do školy ,kde to všechno vlastně pokračuje ,protože Fretka je příliš lenivá ,aby se naučila na testy ,výsledkem čehož to pravidelně dohání o přestávkách.O..O Po týdnu co to tak nějak probíhá již není podrážděná jen večer ,ale přes den ,kdy jí stíhají bolesti hlavy a je lehce nepříčetná při jinak snadno zvládnutelných situacích. ( Aneb ,proč by se Fretce neměl ve školní jídelně vůbec dostat do rukou nůž ,obzvláště ,když ji obklopují vskutku hladoví lidé ,kteří jsou jak straky a ukradnou si, co chtějí.. ) . Navíc Fretce lehce leze na nervy její věčně se nudící kočka ,která neváhá ji při sebemenším zaškobrtnutí dostihnout a s pomocí drápů ji povalit. ( moje kočka má takřka osm kilo ._. ) 

Čtvrtek

Um ,tak k tomu ,jak velkou část práce ,kterou jsem chtěla udělat a neudělala se vyjadřovat nebudeme. Podařilo se mi však udělat spoustu věcí ,které vůbec v plánu nebyly >:D
Získala jsem odvoz ze školy ,který neprotestoval ,když jsem nutně potřebovala do Holešovic. Příjemným překvapením bylo ,že měli mé růžičky a stužky všech barev ,které jsem chtěla ^^ Jinými slovy mi tu přibylo dalších x mašliček ,které už v tom outfitu nemám kam dát .. I když nějaká místa mne stále napadají.
Celý můj nákup spočíval v několika metrech saténových stuh ,nějakých patnácti růžičkách ,jakési květině ,kterou měli za pár korun a knížce o Paulovi *-* Nemohla jsem ji tam nechat xD

Mašličky ze saténových stuh jsem dělala poprvé ,bez návodu a tak nějak od oka. Odrazilo se to i na kvalitě ,myslela jsem ,že bych i někoho obdarovala ,ale bohužel si budete muset ještě nějakou dobu počkat ,než se za to nebudu stydět. O-O  Na druhou stranu svoji spodničku jsem také dělala metodou pokus-omyl a stále je relativně nositelná. *-*
A vpravo má zatajená nebesky modrá dvojčátka ..


Nakonec jsem si pro vás připravila jedno moc hezké přísloví ^^ Myslím ,že část pravdy na něm bude ,protože všichni moji přátelé mají rádi kočky O.O ( možná to bude tím ,že většina mých přátel je silně introvertních a psi jsou až přespříliš společenská zvířata xD .. )
Zatím tedy přeji dobrou noc ( protože je nějakých půl jedenácté .. ) a držte mi palce ať tím srazem nějak propluji a nezanechám za sebou postapokalypticky vyhlížející místo ( a společnost . ).
Shambi (^._.^)



Žádné komentáře:

Okomentovat